סימפלי קלאב - הקמה וניהול מועדוני לקוחות - סיפורי הצלחה
 
כניסה למערכת
     לפרטים: 03-9192513


לפגישת ייעוץ חינם
השאר פרטים ונחזור אליך
שם מלא:   
שם העסק:
טלפון נייד:
דוא"ל:      
מאשר הצטרפות
לרשימת דיוור:

               


מאמרים נבחרים
מועדוני לקוחות חדשים לעומת ישנים
אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
קרא עוד...
 
כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
קרא עוד...
 
ההבדל בין מועדון לקוחות למועדון צרכנות
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
קרא עוד...
 
 

סיפורי הצלחה

דף הבית >> סיפורי הצלחה
DELL ישראל - מועדון לקוחות מקצועי
DELL Innovation Club

 
 
מועדון לקוחות מקצועי אשר תפקידו לבצע מעקב אחר המפיצים השונים בכדי לדאוג להתמחותם הבלתי פוסקת על מוצרי dell. מערכת סימפלי מבצעת ביקורת מתמשכת ודואגת לתגמול המתמידים.
במשך יותר מ 28 שנים, חברת Dell הסמיכה מדינות, קהילות, לקוחות ואנשים בכל מקום להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי לממש את חלומותיהם.
 

 
הרשת מונה מעל ל 20 סניפים והיא המובילה בארץ בתחום המתנות ואופנת הבית.
 
החל משנת 2012 חברת סימפלי קלאב מנהלת את מועדון הלקוחות הרשתי בדגש על סנכרון בין הזכיינים והקשר בין הלקוחות לסניפים השונים.
 

 
   
רשת עידן 2000 מונה 20 זכיינים, מצב היוצר בעייתיות מסויימת מבחינת האחידות הרשתית. חברת סימפלי קלאב נבחרה לנהל את מועדון הלקוחות JOY  ולתת פתרון טכנולוגי ועסקי לסוגיה זו.
 

 
UMI
רשת מוסכים מורשים בפריסה ארצית
 
לחברת UMI רשת מוסכים זיכיינים המונה עשרות מרכזי שירות. חברת סימפליקלאב נבחרה ע”י מחלקת השירות לבצע פעולות של הקמת מועדוני לקוחות במרכזים השונים.
התהליך מטפל בשתי בעיות עיקריות: בעיית שוק ההנחות ובעיית הקשר הרציף עם הלקוח.
 

 
   
מלון ספא ויליג’ הינו אחד ממרכזי הספא הגדולים בארץ אשר בו מתקיימים מעל 5,000 טיפולים בשנה. המלון הינו חלק ממתחם חמת גדר הוותיק, ומטרתו לתת מענה ללקוחות המבקשים מוצר יוקרתי יותר.
חברת סימפלי קלאב נדרשה לתת מענה לכמות המבקרים הגדולה וכמו כן לבצע פעולות שיווק בכדי שהלקוחות יחזרו שוב ושוב.
 

 
 
חברת פלורליס היא אחת מחברות הייבוא המבילות בתחום עיצוב האופנה לבית.
לחברה שני סניפים המשרתים שני קהלי יעד עיקריים: קהל מקצועי (מעצבים פנים, חנויות ועוד) וקהל פרטי.
זהו מצב מורכב וחברת סימפלי קלאב נדרשה לפתרון מיוחד המבדל כל קהל וקהל.

 
   
מאז שנת 2000 מותג דקלה קדם הינו אחד המותגים המוכרים בתחום בגדי המעצבים. את מותג דקלה קדם ניתן למצוא במגוון חנויות מעצבים וכמו כן בחנות הדגל בת”א. למותג אוהדות רבות וחברת סימפלי קלאב מנהלת את מועדון הלקוחות בשלושת השנים האחרונות בהצלחה רבה.
 
 
 
 
 

הוספה למועדפים | מפת האתר
 
הלפיד 16, פתח תקווה, טל’ 03-9192513  |  פקס 072-2571343  |  משלוח דואר: ת.ד 7434 מיקוד 49258 פתח תקוה
 

© כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת סימפלי קלאב בע"מ, סימפלי קלאב, סימפליקלאב, סימפלי כלאב, סימפליכלאב, המספק מידע אודות ניהול מועדוני לקוחות מתקדמים, ניהול מועדוני חברים, תוכניות נאמנות לקוח, בניית מועדון לקוחות, בניית מועדון חברים, בניית תוכנית נאמנות לקוח, תוכנה לניהול לקוחות, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון חברים, הקמת מועדון לקוחות, שימור לקוחות, הקמת מועדון חברים בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים - Simplyweb