אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
מערכת הסקרים הינה אמצעי חשוב ביותר לשיפור שביעות רצון הלקוח ובדיקת איכות השירות / המוצר אותו אנו מוכרים ללקוחותינו. מערכת הסקרים עובדת בשביל בעל העסק בצורה אוטו, לאחר הקנייה או הביקור של הלקוח בבית העסק נשלח ללקוח סקר/משוב למכשיר הסמארטפון למתן משוב מיידי. כמובן שמכיוון שהלקוח מנוהל כבר במערכת המועדון נוכל לדעת מי מילא את הסקר, מתי ומה הוא באמת חושב עלינו.
השירות:
בניית שאלון בהתאמה אישית
קבלת דוחות מפורטים על בסיס שבועי
קבלת דוחות מפורטים על בסיס חודשי + מסקנות
קופון מתנה בסוף סיום הסקר
היתרונות:
חיזוק הקשר עם הלקוח
מניעת העלאת פוסטים שליליים ברשתות החברתיות
קבלת משוב לשיפור השירות/המוצרים
אמצעי לזיהוי לקוחות מאוכזבים
חיסכון בשעות אדם