סימפלי קלאב - הקמה וניהול מועדוני לקוחות - מועדון לקוחות לרשתות אופנה
 
כניסה למערכת
     לפרטים: 03-9192513
מועדון לקוחות לרשתות אופנה

לפגישת ייעוץ חינם
השאר פרטים ונחזור אליך
שם מלא:   
שם העסק:
טלפון נייד:
דוא"ל:      
מאשר הצטרפות
לרשימת דיוור:

               


מאמרים נבחרים
מועדוני לקוחות חדשים לעומת ישנים
אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
קרא עוד...
 
כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
קרא עוד...
 
ההבדל בין מועדון לקוחות למועדון צרכנות
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
קרא עוד...
 
 

מועדון לקוחות לרשתות אופנה

דף הבית >> תחומי פעילות >> מועדון לקוחות לרשתות אופנה
בעבר לקוח שנכנס לחנות אופנה, קנה פריט או שניים ובזה הסתיים הקשר שלנו איתו. יתכן שהלקוח חזר לבקר באותה החנות או בסניף אחר של אותה הרשת אך למחלקת השיווק של הרשת לא הייתה שום דרך לדעת זאת, קשה להאמין אבל פעם כך זה היה.
כיום, צורת עבודה זו נעלמה מן העולם וכל רשתות האופנה מבינות שהקשר עם הלקוחות וניתוח הרגלי הקנייה שלהם הם כלים מאוד חשובים המסייעים להגדלת המכירות וזוהי הסיבה שהן מתעניינות במועדוני לקוחות.
שימור לקוחות הינו המפתח בעולם המכירות, יהיה זה מגוחך להשקיע סכומי עתק בפרסום ובמקביל לוותר על שימור הלקוחות שנעשה בעלויות נמוכות יחסית. מועדון לקוחות הוא הכלי שלכם לשימור הלקוחות.
 
איך מועדון לקוחות מסייע לרשתות אופנה?
 
מועדון לקוחות מסייע לרשתות אופנה בכמה דרכים:
 
א. נאמנות הלקוח – בעזרת מועדון לקוחות תוכלו להגדיל את נאמנות הלקוח לרשת האופנה שלכם. בעזרת החברות במועדון הלקוחות וכרטיס המועדון המגנטי תוכלו להעניק ללקוח הטבות שונות אשר ידרבנו אותו לקנייה חוזרת. למשל הטבה של 10% הנחה לקנייה הבאה בכל אחד מסניפי הרשת ומוגבלת בתאריך מסוים. הטבה מסוג זה תגדיל את הסיכויים שהלקוח יגיע שוב לחנות ויבצע רכישה נוספת. קונספט זה נפוץ מאוד במועדוני לקוחות רבים של רשתות אופנה.
 
ב. שמירה על קשר עם הלקוח – בזכות מועדון הלקוחות תוכלו לנהל מאגר נתונים בו נמצאים כל פרטי הלקוחות. בזכות מאגר זה תוכל ליזום פנייה אל הלקוחות לשליחת חומר פרסומי והטבות. זוהי אינה סתם רשימה של אנשים – זוהי רשימה של אנשים שאתם יודעים בוודאות שחיש להם עניין במוצרים שלכם, אחרת לא היו מצטרפים למועדון הלקוחות שלכם.
 
ג. ניתוח הרגלי הקנייה של הלקוחות – בעזרת כרטיס מועדון לקוחות תוכלו ללמוד על הרגלי הקנייה של הלקוחות שלכם. מידע זה יסייע לכם רבות בקבלת החלטות עסקיות והחלטות שיווקיות. כל מומחה שיווק מודע לכך שמידע מסוג זה הוא מידע קריטי ביותר.
 
לניהול מועדוני לקוחות ישנם יתרונות רבים המתורגמים בסופו של דבר להגדלת המכירות והרווחיות של העסק, במקרה זה רשת האופנה. ניהול מועדון לקוחות מתאים לרשתות אופנה גדולות וקטנות כאחד. ניהול מועדון לקוחות מתקדם מסייע לכם להיכנס לליגה של הגדולים בתחום ומסייע רבות בצמיחת העסק. מועדוני לקוחות הם הדבר בכל רשת אופנה ולא רק רשתות אופנה, כפי שתוכלו לראות בין לקוחותינו ישנם מוסכים, חנויות צעצועים ועוד.
 
התקשרו אלינו עכשיו על מנת לשמוע ולדעת עוד איך השירותים שלנו יכולים לעזור לעסק שלכם- 03-9192513

הוספה למועדפים | מפת האתר
 
הלפיד 16, פתח תקווה, טל’ 03-9192513  |  פקס 072-2571343  |  משלוח דואר: ת.ד 7434 מיקוד 49258 פתח תקוה
 

© כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת סימפלי קלאב בע"מ, סימפלי קלאב, סימפליקלאב, סימפלי כלאב, סימפליכלאב, המספק מידע אודות ניהול מועדוני לקוחות מתקדמים, ניהול מועדוני חברים, תוכניות נאמנות לקוח, בניית מועדון לקוחות, בניית מועדון חברים, בניית תוכנית נאמנות לקוח, תוכנה לניהול לקוחות, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון חברים, הקמת מועדון לקוחות, שימור לקוחות, הקמת מועדון חברים בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים - Simplyweb