סימפלי קלאב - הקמה וניהול מועדוני לקוחות - הפסיכולוגיה של מועדוני הלקוחות
 
כניסה למערכת
     לפרטים: 03-9192513
לפגישת ייעוץ חינם
השאר פרטים ונחזור אליך
שם מלא:   
שם העסק:
טלפון נייד:
דוא"ל:      
מאשר הצטרפות
לרשימת דיוור:

               


מאמרים נבחרים
מועדוני לקוחות חדשים לעומת ישנים
אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
קרא עוד...
 
כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
קרא עוד...
 
ההבדל בין מועדון לקוחות למועדון צרכנות
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
קרא עוד...
 
 

הפסיכולוגיה של מועדוני הלקוחות

דף הבית >> מאמרים >> הפסיכולוגיה של מועדוני הלקוחות

האדם מובדל משאר החיים על פני האדמה ביכולת התבונית לבטא במילים את מחשבותיו. כחלק מאותה יכולת קיימת גם ההבנה כי מה שטוב לאחר ודאי טוב גם לי. לכך מצטרפת ההוכחה המוצקת אשר קרויה בפי רוב – מועדוני לקוחות.

פורסם 09/03/2009
שי גולן

פלטפורמה זו מאפשרת לאינדיבידואל להצטרף לקבוצה ולהיות חלק ממנה על מנת להיטיב עם עצמו בשל גודלה של הקבוצה. וכמו בימי עבר בהם שבט חזק נמדד בגודלו, כך גם היום, ככל שמדובר באותם מועדוני לקוחות.

ההשתייכות שלנו היא השתייכות ראשונית למשפחה, השתייכות לעם, למפלגה פוליטית, השתייכות למקצוע שלנו ולמעמד שלנו. תחושת השתייכות אפילו אל מועדוני לקוחות מעניקה לנו ביטחון, משפיעה על הדימוי העצמי, מפיגה חרדות, ומאשררת את קיומנו. בזמנים עברו תחושת הקהילה היתה מבוססת דיה ולא נדרשה למאמץ מיוחד כדי לתחזק אותה; במאה העשרים, עם המעבר אל הערים הגדולות תחושת ההשתייכות התערערה ואנשים חוו תחושות חרדה, בדידות ואובדן תחושת זהות.

מועדוני לקוחות פונים בדיוק אל הכמיהה להשתייכות ומציעות לה סוג של פתרון; בסיטואציה רגילה, אדם מחפש מוצר, נכנס באופן אקראי אל אחת החנויות הרבות המציעות את אותו המוצר, רוכש אותו וחוזר אל ביתו. בסיטואציה כזו, אותו לקוח מקבל את המוצר הספציפי שעבורו הוא נכנס לחנות, אך ברמה הרגשית הוא נותר מנותק – המוצר לא משקף את היותו אדם מיוחד, הוא נותר אנונימי, איש לא מכיר אותו והוא לא מכיר איש מנותני השירות. אותו לקוח לא יוצר קשר של נאמנות או השתייכות אל החנות האקראית אליה נכנס, הוא אינו בוחר בה באופן מודע, ואינו מתוגמל על הבחירה הזו כמו בדוגמת ההשתייכות אל מועדוני לקוחות.

מועדוני לקוחות יוצרים עם הלקוח קשר של מחוייבות הדדית, מספקים לו תחושת השתייכות, הכרה בהיותו אינדיבידואל ומתגמלים אותו על הנאמנות שלו. כאשר לקוח בוחר להשתייך אל מועדוני לקוחות הוא יוצר היקשרות רגשית, אפילו תת-מודעת אל בית העסק; מבחינת הלקוח בכל קנייה במקום ושימוש בהשתייכות אל מועדוני לקוחות, הוא חוזר אל מקום מוכר, אשר פונה אליו בשמו הפרטי (הכתוב על כרטיס הלקוח שלו), זוכר את יום ההולדת שלו, מעניק לו הנחה ותיגמול על נאמנותו, ו"מעדיף" אותו על פני הלקוח האנונימי אשר לא משתייך אל מועדוני לקוחות. הקשר הבלתי אמצעי, המנותק ולא תלוי במוצר הספציפי אשר מוכר בית העסק, עונה על הצורך הבסיסי של האדם המודרני שיכירו בקיומו ויזהו אותו כנפרד מן ההמון נטול הפנים.


לקביעת פגישת יעוץ חינם חייג - 03-9192513 או לחץ כאן להשארת פרטים
-



הוספה למועדפים | מפת האתר
 
הלפיד 16, פתח תקווה, טל’ 03-9192513  |  פקס 072-2571343  |  משלוח דואר: ת.ד 7434 מיקוד 49258 פתח תקוה
 

© כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת סימפלי קלאב בע"מ, סימפלי קלאב, סימפליקלאב, סימפלי כלאב, סימפליכלאב, המספק מידע אודות ניהול מועדוני לקוחות מתקדמים, ניהול מועדוני חברים, תוכניות נאמנות לקוח, בניית מועדון לקוחות, בניית מועדון חברים, בניית תוכנית נאמנות לקוח, תוכנה לניהול לקוחות, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון חברים, הקמת מועדון לקוחות, שימור לקוחות, הקמת מועדון חברים בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים - Simplyweb