סימפלי קלאב - הקמה וניהול מועדוני לקוחות - מועדוני לקוחות ככלי לשימור בתקופת מיתון
 
כניסה למערכת
     לפרטים: 03-9192513
לפגישת ייעוץ חינם
השאר פרטים ונחזור אליך
שם מלא:   
שם העסק:
טלפון נייד:
דוא"ל:      
מאשר הצטרפות
לרשימת דיוור:

               


מאמרים נבחרים
מועדוני לקוחות חדשים לעומת ישנים
אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
קרא עוד...
 
כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
קרא עוד...
 
ההבדל בין מועדון לקוחות למועדון צרכנות
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
קרא עוד...
 
 

מועדוני לקוחות ככלי לשימור בתקופת מיתון

דף הבית >> מאמרים >> מועדוני לקוחות ככלי לשימור בתקופת מיתון

כל בעל עסק לומד תוך זמן קצר שאין די ביצירת מוצר אטרקטיבי, בהקמת מערך פרסום ושיווק יעיל, ובהכשרת נותני שירות מקצועיים ואדיבים שינהלו את העסק בפועל והדבר נכון עוד יותר בתקופות מיתון.

פורסם 20/02/2009
שי גולן

בדומה לשווקים אחרים בעולם בתקופה זו, השוק הכלכלי בישראל חסר יציבות ונתון לטלטלות עולמיות אשר משפיעות באופן מיידי על העסקים, ובעיקר על עסקים קטנים ובינוניים הנתונים בתחרות מול רשתות גדולות ומותגים דומיננטיים.

בעל העסק החכם יכול לשרוד תקופות משבר ואף לנצלן כמנוף שיווקי. התנהלות נכונה בתקופת משבר תסייע לבדל אותו מעסקים אחרים, ולמצב אותו מחדש כעסק מעודכן ומוכוון לקוח אשר מתגמל את הלקוחות הבוחרים בו. בצורה זו, העסק יחזק את נאמנותם של לקוחותיו לטווח הארוך גם מעבר לתקופת המיתון. הקמת מועדוני לקוחות היא אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות להאצת עסק בתקופת מיתון, וביכולתה להפוך אותו לעסק משגשג.

כיצד תוכל לנצל את הכלי, הקמת מועדוני לקוחות, לשדרוג העסק בתקופות מיתון?

  • מועדוני לקוחות משדרים ללקוח המזדמן, אשר פוקד לראשונה את בית העסק  שלכם, שאתם גוף מעודכן ונמרץ, המתגמש ומגיב בזריזות לרוח הזמן.
    -
  • מועדוני לקוחות יסייעו לכם לשמר את הלקוחות הקיימים וליצור גרעין נאמן של קונים, אשר יבחרו בכם פעם אחר פעם.
    -
  • מועדוני לקוחות יאפשרו לכם לקבל מידע רלבנטי ורב-ערך על הלקוחות שלכם ועל הרגלי הקנייה שלהם.
    -
  • מועדוני לקוחות ייצרו תקשורת בלתי פורמלית עם לקוחות קיימים אשר ימשכו לקוחות חדשים בשל תחושת ההשתייכות והאקסקלוסיביות אשר מקנה החברות במועדון לקוחות.
    -
  • מועדוני לקוחות משפרים ומעצימים את חווית הקנייה של הלקוחות: הלקוחות מקבלים את השירות היחודי ו"ביתי" הקיים בעסק קטן-בינוני ויחד עם זאת, נהנים מהתועלות של מועדון לקוחות שלרוב נקשר עם רשתות ומותגים גדולים.
    -
  • מועדוני לקוחות אינם מגדילים את נתח הרווחים בלבד, אלא גם חוסכים בעלויות ניהול העסק והשיווק, כיוון שהם יוצרים ערוץ שיווקי ופרסומי חינם באמצעות כינון הקשר הבלתי אמצעי עם חברי המועדון.

ואולי החשוב מכל עבור עסק קטן עד בינוני  –  מועדוני לקוחות מבדלים את העסק שלכם מכל שאר העסקים המתחרים בכם וגם מול השחקנים הגדולים והופכים אתכם לאטרקטיביים בהוצאות תקורה נמוכות.


לקביעת פגישת יעוץ חינם חייג - 03-9192513 או לחץ כאן להשארת פרטים
-



הוספה למועדפים | מפת האתר
 
הלפיד 16, פתח תקווה, טל’ 03-9192513  |  פקס 072-2571343  |  משלוח דואר: ת.ד 7434 מיקוד 49258 פתח תקוה
 

© כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת סימפלי קלאב בע"מ, סימפלי קלאב, סימפליקלאב, סימפלי כלאב, סימפליכלאב, המספק מידע אודות ניהול מועדוני לקוחות מתקדמים, ניהול מועדוני חברים, תוכניות נאמנות לקוח, בניית מועדון לקוחות, בניית מועדון חברים, בניית תוכנית נאמנות לקוח, תוכנה לניהול לקוחות, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון חברים, הקמת מועדון לקוחות, שימור לקוחות, הקמת מועדון חברים בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים - Simplyweb