האתגר הגדול שבהקמת מועדון צרכנות וההבדל בינו למועדון לקוחות
 
כניסה למערכת
     לפרטים: 03-9192513
מועדון לקוחות - סימפלי קלאב ניהול מועדוני לקוחות
לפגישת ייעוץ חינם
השאר פרטים ונחזור אליך
שם מלא:   
שם העסק:
טלפון נייד:
דוא"ל:      
מאשר הצטרפות
לרשימת דיוור:

               


מאמרים נבחרים
מועדוני לקוחות חדשים לעומת ישנים
אחד הגורמים העיקריים המאפשרים לעסקים כלכליים להצליח ולשרוד במציאות בה יורדת קרנם של עסקים רבים שהצליחו בעבר, הוא היכולת להשתנות, להתחדש ולהגיב באופן מיידי לתנודות השוק.
קרא עוד...
 
כיצד מועדון לקוחות מגדיל את הכנסות העסק
כרטיס מועדון משרת כמובן את הלקוח, אך חשוב לזכור כי לא רק הלקוח נהנה ממועדון לקוחות. בעלי העסקים מפיקים מכך תועלות רבות, המסייעות בסופו של דבר להגדלת ההכנסות בעסק בצורה משמעותית ביותר
קרא עוד...
 
ההבדל בין מועדון לקוחות למועדון צרכנות
בחודשים האחרונים פונים לחברתנו בעלי עסקים ויזמים רבים המבקשים שרות של בניית מועדון לקוחות. בשלב הראשון של השיחה נציגינו שואלים מספר שאלות בכדי לאפיין ולהבין את צרכי הלקוח. במקרים רבים הפונה הוא
קרא עוד...
 
 

האתגר הגדול שבהקמת מועדון צרכנות וההבדל בינו למועדון לקוחות

דף הבית >> מאמרים >> האתגר הגדול שבהקמת מועדון צרכנות וההבדל בינו למועדון לקוחות

להבדיל ממועדון לקוחות כללי, אליו כל אחד יכול להצטרף, מועדון צרכנות, שבעבר נחשב כמועדון יוקרתי, ששמור רק לעובדי מדינה, אנשי חינוך ואנשי כוחות הבטחון, מאגד בתוכו צרכנים בעלי עיסוק זהה, ולמעשה מעניק לחבריו את סל השירותים וההטבות האולטימטיבי עבורם מתוקף עיסוקם והרגלי הקנייה המאפיינים את הסקטור שאליו פונה המועדון. ההטבות והפינוקים הללו מותאמים ככפפה ליד, שכן הם בנויים מלכתחילה לשרת את קהל היעד הספיציפי אליו פונה המועדון, וכך הופכים לאטרקטיביים במיוחד.
ובשנים האחרונות אנו עדים לתופעה חדשה, הקמת מועדון צרכנות כמעט לכל תחום, החל מעורכי דין ורואי חשבון דרך אנשי הייטק או בעלי עסקים ועצמאים ועד לגמלאים. כמו כן, שכירים רשאים להצטרף בתשלום להסתדרות העובדים ואפילו עסקים, שחברים בלשכת המסחר, קיבלו מועדון צרכנות משלהם. ובעולם שבו כולם צורכים יותר, לכולם יש אינטרס, הצרכנים רוצים לרכוש יותר בפחות כסף ולקבל יותר הטבות ופינוקים, המועדונים רוצים להרוויח על חשבון העסקאות שנעשות במסגרת החברות במועדון, ואילו נותני השירותים וההטבות מבקשים את נאמנות הצרכנים ועדיפותם בקרבם על פני המתחרים בשוק.

תחרות בריאה בשוק של צרכנים מכל סוג

התחרות הגבוהה בשוק והרצון למשוך כל קונה פוטנציאלי ולהפוך אותו לצרכן חוזר ונאמן כנראה משחקת לטובת כולם, אך בעיקר לטובת הצרכנים, שמחוזרים מכל עבר ומקבלים עוד ועוד הטבות ופיתויים, ולו רק בשביל חברותם במועדון הצרכנות שלא מפסיק לפנק את חבריו ולהעצים את כוח הקנייה שלהם מול הספקים.

הקמת מועדון צרכנות יוקרתי לכל קהל יעד

בדרך כלל הקמת מועדון צרכנות נעשית על ידי חברה או איגוד, שמייצג מגזר של אנשים מתחום מסויים או על ידי חברות האשראי, שזיהו את הפוטנציאל הטמון במועדוני הצרכנות, ומציעים כרטיסי אשראי יוקרתיים לקהלים ספיציפיים ומגייסים חברים חדשים באמצעות גיוס הטבות מכל בית עסק שמכבד את כרטיסי האשראי שהם מנפיקים. מועדון צרכנות יכול להיווצר גם כתוצאה מהתאגדות צרכנים בעלי מכנה משותף, שרוצים להעניק כוח לקניותיהם הודות לכוחה של התאגדותם.
הקושי העיקרי בהקמת מועדוני צרכנות טמון בגיוס מספר רב של חברים לצורך קבלת הטבות והנחות משמעותיות, שכן עד שלא יגוייסו מספיק חברים לא יינתנו הטבות, ועד שלא יינתנו הטבות משמעותיות יהיה קשה מאוד לגייס חברים חדשים.
הפתרון הוא יציקת תוכן איכותי בעל ערך לכרטיס בו מחזיקים חברי המועדון ונקיטת פעולות פרסום ושיווק תוך הענקת הטבות משתנות וקבועות במקביל לחיזוק המותג. המשימה המורכבת אפשרית, אך היא דורשת גב כלכלי, שיתמוך וידחוף את המהלכים קדימה באופן עקבי ויציב עד ליום שבו יהיו מספיק חברי מועדון, שמשלמים עלות חודשית שמספיקה לתחזוקת המועדון ומינופו.

לגדול יחד עם הצרכנים ולהפוך למועדון יוקרתי ומבוקש

שביעות רצון חברי המועדון תיצור נאמנות בקרבם, מה שיגדיל את סיכוייו של המועדון לצרף חברים חדשים, לגייס הטבות משמעותיות ואטרקטיביות יותר ולהפוך ליוקרתי יותר. לצורך שיפור שביעות הרצון ובקרה על איכות השירות מומלץ להיעזר במערכת סקרים, שמשגרת סקר שביעות רצון ללקוח מייד בתום רכישה ישירות למכשיר הנייד. בדרך זו ניתן לדלות פרטים אודות הצרכנים הפעילים במועדון ואף לזהות את הצרכים שלהם על מנת לספקם בדרך הטובה והמיטיבה ביותר.
סקרים לשביעות רצון מיטיבים עם המועדון ועם הצרכנים על ידי חיזוק הקשר ביניהם, ומאפשרים לזהות במהירות לקוח מאוכזב.


הוספה למועדפים | מפת האתר
 
הלפיד 16, פתח תקווה, טל’ 03-9192513  |  פקס 072-2571343  |  משלוח דואר: ת.ד 7434 מיקוד 49258 פתח תקוה
 

© כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת סימפלי קלאב בע"מ, סימפלי קלאב, סימפליקלאב, סימפלי כלאב, סימפליכלאב, המספק מידע אודות ניהול מועדוני לקוחות מתקדמים, ניהול מועדוני חברים, תוכניות נאמנות לקוח, בניית מועדון לקוחות, בניית מועדון חברים, בניית תוכנית נאמנות לקוח, תוכנה לניהול לקוחות, תוכנה לניהול מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון לקוחות, בניית תוכנית שיווק מועדון חברים, הקמת מועדון לקוחות, שימור לקוחות, הקמת מועדון חברים בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

בניית אתרים - Simplyweb